Zoekmachine optimalisatie

Meer organisch verkeer, meer organische conversies

Online groeien met SEO

Je wilt online groeien om bedrijfsdoelstellingen te behalen. Daarvoor is verkeer naar je website nodig. Met de juiste aanpak kunnen zoekmachines een doeltreffend kanaal zijn om jouw doelgroep te bereiken.

Ik ondersteun jou in het behalen van online doelstellingen. Dit doe ik door jouw website beter vindbaar te maken in zoekmachines en zo het aantal organische bezoekers te vergroten. De aanpak is een mix van onderstaande elementen, afgestemd op jouw organisatie en doelstellingen.

Concurrentie analyse

Inzicht in de prestaties van concurrenten en kansen voor jou.

Zoekwoorden analyse

Inzicht in de zoekwoorden waarop jouw doelgroep zoekt.

Technische analyse

Inzicht in de technische performance van jouw website.

Content analyse

Inzicht in de prestaties van jouw content.

Optimalisatie

Optimalisatie voor een betere performance, vindbaarheid en conversie.

SEO copywriting

Ijzersterke en vindbare content voor jouw doelgroep

Analytics

Conversies meten en inzicht in bezoekersgedrag

Website migraties

Ondersteuning voor een succesvolle website migratie

Training

Incompany training afgestemd op het kennisniveau van de deelnemer(s).

Tools

In mijn werk zijn tools onmisbaar. Voor het optimaliseren van websites werk ik met SE Ranking, Ahrefs, SEMrush, GT Metrix, Google Pagespeed Insights en WebPageTest. Ook maak ik gebruik van diverse tools van Google: Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager en Google Data Studio. Ook de implementatie kun je aan mij overlaten: de afgelopen jaren heb ik gewerkt met diverse content management systemen zoals WordPress en HubSpot, maar ook met een custom CMS. 

Succesverhaal

SEO-audit als second opinion

Techniek

Autoriteit

Conversie

Soms is het fijn om een second opinion te ontvangen. Zeker als je iets moet beoordelen wat niet binnen jouw kennisgebied ligt. Daarom vroeg deze organisatie – een speler in de foodbranche – in maart 2021 om een audit te doen. Een audit van de website die net aangepast was. De focus moest hierbij liggen op (technische) performance.

Aan de slag?

Ben jij er klaar voor om aan de slag te gaan met het verbeteren van de vindbaarheid van jouw website? Annemijn denkt graag met je mee over de juiste stappen.