Freelance SEO-specialist

Organisch websiteverkeer is een belangrijk onderdeel van je marketingstrategie. Om je marketingdoelstellingen te behalen, is groei noodzakelijk. Niet alleen in kwantiteit, maar ook in kwaliteit van organische bezoekers.

SEO-diensten

Als freelance SEO-specialist ondersteun ik jouw bedrijf in het behalen van marketingdoelstellingen. Dit doe ik op project- en interimbasis.

Succes met SEO terwijl het opereert als een eiland? Daarmee ga je de strijd niet meer winnen. Ik help jou een strategie te ontwerpen waarbij zoekmachines als kanaal naadloos samenvoegen met andere bedrijfsactiviteiten. Hierbij staat het E-E-A-T principe (Expertise, Autoriteit, Betrouwbaarheid en Ervaring) centraal. Vanuit deze strategie worden de juiste acties ontplooit.

Zoekmachines succesvol inzetten voor jouw bedrijf? Rust jouw (marketing)team uit met de juiste kennis. Ik verzorg incompany SEO-trainingen afgestemd op het kennisniveau van de deelnemer(s).

Lanceer je binnenkort een nieuw design of verhuis je naar een nieuwe domeinnaam? Dan spreken we over een website migratie. Ga je hier onvoorbereid in, dan kun je ervan uitgaan dat dit negatieve gevolgen heeft voor de organische resultaten. Ik adviseer en bied je ondersteuning om van de migratie geen risico, maar een kans te maken.

Een dekkingsprobleem komt regelmatig voor. Zo ook bij een anonieme webshop die het na livegang ontdekte. Bekijk de case om te ontdekken hoe we het hebben opgelost.

Inzicht in de doelgroep en hun beweegredenen is het vertrekpunt voor een goede contentstrategie. Hiermee verkrijg je antwoord op vragen als: “Welke uitdagingen heeft de doelgroep?” en “welke content zet diezelfde doelgroep in de actiemodus?”.

Tijdens verschillende sessies maken we één of meerdere buyer persona’s, verkrijgen we inzicht in de klantreis en rust ik de teams uit met de nodige kennis om zelf aan de slag te gaan.

Pakkende teksten die bijdragen aan je doelstellingen: dat is wat ik schrijf. Bied websitebezoekers content te die aansluit op de zoekintentie en bereik betere organische resultaten en conversies. Van blogs en categorieteksten tot pillar pages: waarmee kan ik je helpen?

Tools

In het SEO-vak zijn tools onmisbaar. Voor het optimaliseren van websites werk ik met SE Ranking, Ahrefs, SEMrush, GT Metrix, Google Pagespeed Insights, WebPageTest, Screaming Frog en Scrutiny.

Ook maak ik gebruik van diverse tools van Google: Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager en Google Data Studio. Als alternatief voor Google Analytics ben ik bekend met Piwik Pro.

De afgelopen jaren heb ik gewerkt met diverse content management systemen zoals WordPress en HubSpot, maar ook met een custom CMS. 

Mijn visie

Doelstellingen als uitgangspunt. Om bij te dragen aan meer awareness is een andere tactiek nodig dan het verhogen van omzet. Daarom zijn jouw bedrijfsdoelstellingen leidend.

SEO doe je samen. Zoekmachine optimalisatie is een samenspel tussen verschillende expertises en disciplines. Daarom is mijn motto: het beste resultaat bereik je samen.

Samenwerken?

(E) annemijn@reposed.nl
(T) 038-2340738

Contact

Voorproefje

Hoe kan een samenwerking met mij eruit zien? Dit is hoe marketing communicatie specialist Paula het ervaart: